Vize školy
Vize školy
(pro žáky, pedagogy i pro vztahy s rodiči)
Vzděláváme:
-
-
-
- Moderně (nadstandardní vybavení školy, rozvoj digitálních kompetencí, moderní didaktické postupy)
- Prakticky (provázanost teorie s praxí – soutěže, stáže, sociální partneři, odborný výcvik, praxe, aktivní učení žáků rozvoj dovedností a kompetencí)
- Pro život (kritické myšlení, práce v týmu, schopnost se učit a tvořit, rozvoj gramotností pro úspěšné uplatnění na trhu práce – podnikavost, jazyky, čtenářská a mediální gramotnost)
-
-
Podporujeme:
-
-
-
- Respekt (respekt, vzájemná spolupráce, tolerance)
- Odpovědnost (odpovědně k sobě i druhým, morální hodnoty, zdravé sebevědomí, aktivní přístup k celoživotnímu vzdělávání)
-
-
Poskytujeme:
-
-
-
- Well-being (moderně vybavené prostředí, příjemné klima školy, prevence, psychohygiena)
- Rovné příležitosti (individuální přístup, mentoring a výchovné poradenství, motivace)
-
-
Škola se v souladu se svou vizí zaměřuje na vzdělávání moderní, praktické a na rozvoj kompetencí pro život. Moderní vzdělávání je podpořeno nadstandardním vybavení školy, rozvojem digitálních kompetencí žáků a pedagogů a volbou moderní didaktických postupů. Praktické vzdělávání znamená provázanost teorie s praxí prostřednictvím soutěží, stáží, spolupráce se sociálními partnery, odborného výcviku a praxe, což podporuje aktivní učení žáků a rozvoj jejich dovedností a kompetencí. Vzdělávání pro život se zaměřuje na rozvoj kritického myšlení, týmové práce, schopnosti učit se a tvořit, a rozvoj gramotností pro úspěšné uplatnění na trhu práce, včetně podnikavosti, jazyků, čtenářské a mediální gramotnosti.
Škola podporuje respekt, odpovědnost a poskytuje well-being a rovné příležitosti. Podporuje tedy vzájemnou spolupráci a toleranci na všech úrovních komunikace, klade důraz na morální hodnoty, zdravé sebevědomí a aktivní přístup k celoživotnímu vzdělávání. Well-being všech účastníků vzdělávání je podpořen moderně vybaveným prostředím, příjemným klimatem školy, prevencí a psychohygienou. Rovné příležitosti jsou zajištěny individuálním přístupem, mentoringem a školním poradenským pracovištěm.