Marketing ve spolupráci s VŠTE v Českých Budějovicích

Vytváříte příspěvky na Instagram, Facebook? Tvoříte plakáty, letáky? Tak tento tip se vám rozhodně bude hodit. Stejně jako naši žáci oboru Ekonomika a podnikání se teď dozvíte, kam se vaši sledující, či potenciální zákaníci dívají u příspěvku nejčastěji. Stačí se podívat na druhou fotku příspěvku. A jak jsme na to vlastně přišli? Pomocí tzv. Eye trackingu. Žáci v rámci předmětu marketing ve spolupráci s VŠTE v Českých Budějovicích analyzovali celkem 10 propagačních materiálů VŠTE

Po ukončení natáčení byl žákům představen základní postup analýzy dat v programu Pupil Player a vytvoření základní heat mapy z pozorování jednoho respondenta. Analýza pomocí využití chytrých brýlí zkoumá, jaké části textu v reklamním sdělení věnuje respondent největší pozornost, což je dále využíváno k co nejefektivnějšímu zpracování reklamy a prezentaci firmy. Žákům byl kromě zařízení prezentován také význam marketingového výzkumu, působení reklamy a marketingu obecně při řízení firem.


Marketing ve spolupráci s VŠTE v Českých Budějovicích

Fotogalerie