ICT ve výuce cizích jazyků

Tento projekt financován z OP VK

 

ICT ve výuce cizích jazyků

 

Registrační číslo projektu:           CZ.1.07/1.1.00/57.0653

Doba trvání projektu:    1. 9. 2015 – 31. 12. 2015

Cílová skupina: žáci a pedagogičtí pracovníci školy

Rozpočet projektu celkem:        Kč 175 756,00

 

Klíčová aktivita číslo:      3

Název klíčové aktivity:  Individualizovaný rozvoj ústních komunikačních dovedností učitelů v anglickém a německém jazyce s využitím ICT formou blended-learningu.

Název podporované aktivity:    Podpora realizace kutikulární reformy škol a školských zařízení.

Celkové náklady na klíčovou aktivitu:    Kč 26 176,00

 

Cílem klíčové aktivity je podpora rozvoje individuálních ústních komunikačních dovedností učitelů v oblasti anglického/německého jazyka na střední škole formou řízené, kombinované a individualizované výuky (blended learning) na základě posloupnosti jednotlivých fází osvojování cizího jazyka, tj. poslech-mluvení-čtení-psaní. Využití blended learningu umožňuje individualizované vzdělávání učitele zohledňující jeho aktuální úroveň jazykových znalostí a dovedností, individuální potřeby a možnosti rozvoje.

Výstupem je podpora vzdělávání učitelů prostřednictvím kombinovaného interaktivního výukového systému.

 

Klíčová aktivita číslo:      4

Název klíčové aktivity:  Individualizovaný rozvoj ústních komunikačních dovedností žáků v anglickém a německém jazyce s využitím ICT formou blended-learningu.

Název podporované aktivity:    Podpora realizace kurikulární reformy škol a školských zařízení.

Celkové náklady na klíčovou aktivitu:    Kč 149 580,00

 

Cílem klíčové aktivity je podpora rozvoje individuálních ústních komunikačních dovedností žáků v oblasti anglického/německého jazyka na střední škole formou řízené, kombinované a individualizované výuky (blended learning) na základě posloupnosti jednotlivých fází osvojování cizího jazyka, tj. poslech-mluvení-čtení-psaní. Využití blended learningu umožňuje individualizované vzdělávání žáků zohledňující jejich aktuální úroveň jazykových znalostí a dovedností, individuální potřeby a možnosti rozvoje. Kombinovaný interaktivní výukový systém obsahuje možnost studia v různých úrovních SERRJ.

Výstupem je motivace a podpora vzdělávání žáků cizím jazykům.


ICT ve výuce cizích jazyků